פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
אתמול בבגרות במתמטיקה עשיתי טעות ממ חמורה, וחבר שלי שנבחנה איתי עשתה את אותה הטעות!!!!! גלינו את זה ב 10 בלילה, וכמובן שישר התקשרתי למורה שלי. אנחנו ממש מפחדות שיחשדו בהעתקה, למרות שלא הייתה העתקה!!! הממ הנוסף, אנ עתודאית, לפי מה שהבנתי המחברות של העתודאים נבדקות בנפרד, הם נשלחות לפני בחבילות רק של עתודאים, אם ככה אז המחברות שלנו לא היהי באותה חבילה. זה נכון שהמחברות של העתודאים נשלחים בנפרד? תודה על כל עזרה ובנוסף רציתי לשאול עוד משהו. במידה ויש פסילת בגרות, אז כלללל התעודת בגרות שלי נפסלת??? נפסלות גם כל הבגרויות שעשיתי אחרי הבגרות שנפסלה? תודה רבה על כל עזרה
אור שלו | 12:38  24/06/08
תרגעי, הסיכוי שמישהו יחשוד בכן בהעתקה בגלל טעות אחת זהה הוא קלוש, את אותה טעות סביר להניח שעשו עוד כמה מאות יחד איתכן. אין לי מושג לגבי בדיקה נפרדת של עתודאים אבל באמת, את יכולה להיות רגועה. במקרה של פסילת בגרות פוסלים אך ורק את הבגרות המדוברת ואין שום קשר לשאר הבגרויות. שיהיה המון בהצלחה!
את יכולה בבקשה להסביר לי בקצרה מה העונש של פסילה במקרה כזה? נפסלות גם כל הבגרויות שעשיתי לאחר הבגרות המדוברת, לא? כי הרי מהבגרות שנפסלה, אסור לי לעשת בגרויות כ 5 שנים, לא? (והאמת היא שהטעות הייתה ממש קריטית ומוזרה, לא נראה לי שעוד מישהו עשה ככה.). המון תודה :)
ישנם מקרים שבמצב פסילה, מקבלים גם עונש, זה יכול להיות איסור בחינה *באותו מקצוע* למספר חודשים או שנים... אני באמת מציעה לך להרגע, לעשות את הבגרויות שלך בראש שקט ולתת את המיטב מעצמך. קשה לי להאמין שמישהו יפסול את הבחינה שלך. האם ישבתן אחת ליד השניה?
*ישבנו אחת ליד השניה..ככה אנחנו ברשימת שמות. תודה . :)
סגור