פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
אור שלום, רציתי לשאול אותך שאלה בקשר לבגרות באנגלית. אני מעוניין לעשות במועד קיץ הזה 17.6 בגרות 5 יחידות באנגלית. כרגע יש לי 3 יחידות אבל אני רוצה לעשות את זה בלמידה עצמית כי אין קורסים עכשיו. השאלה שלי אלייך היא איפה אני נרשם לבגרות כי הבנתי שהמחיר הוא 120 שח לשאלון אז איפה אני נרשם לבגרות ואיפה אני עושה אותה השאלה השניה שלי האם יש איזה ספר לימוד עצמי שאת יכולה להמליץ לי עליו? ושאלה אחרונה.. האם יש איזשהו סיכון שאני לוקח שאני עושה את הבגרות עכשיו? כי במילא יש לי 3 יחידות ואני חייב לשפר אותם אז אני רוצה לנסות לעשות עכשיו ואם אני לא יצליח חלילה אני ילמד בקורס שוב.אבל אם אני יכשל או ציון נמוך זה ישנה משהו חוץ מהוצאת הכסף על הבחינה? תודה רבה לך!
אורי | 18:39  26/05/08
אור שכחתי לשאול אותך אם תוכלי בבקשה לעזור לי ולתת לי מידע על הבחינה, כלומר מכמה חלקים\שאלונים היא בנויה ומה הנושאים לבחינה ועל מה כדאי להתמקד ולשים דגש תודה רבה לך!
אור שלו | 12:16  27/05/08
היי אורי, תברר במזכירות התיכון שלך איפה ההרשמה האיזורית למאחרים, הבגרות תעלה לך כפול משהיתה עולה אם היית נרשם בזמן. אם אתה בכל מקרה מתכוון להבחן שוב עד שתצליח, למעשה, אין לך שום סיכון. חשוב לי להדגיש לך אורי, שכדאי לך מאד להגיע לייעוץ ולעבור מבחן רמה ולבדוק איפה בדיוק אתה עומד. במידה ואתה לא מתאים ל5 יחל כרגע, חבל שתוציא את הכסף הזה על הבגרות. מה גם שכמעט ואין לך זמן ללמוד. פגישה ומבחן כאלו אינם מחייבים וכמובן בחינם. ספרים שיכולים לעזור לך אם אתה עדיין מתעקש, הם ספרים שעונים על השאלונים, TAKE IT EASY 4 יח' TAKE IT EASY 5 יח' בהצלחה.
סגור