פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אריק | 19:42  08/10/07
לפני כמה חודשים ישבתי עם חבר טוב שלי במסעדה בהרצליה פיתוח, כשבמקרה חבר שלי נתקל במכר שלא ראה הרבה זמן, שדרך אגב כנראה הסתדר בחיים. מפה לשם הם התחילו לדבר ביזנס והיום חבר שלי סוף סוף ובעזרת אותו מכר , מריץ את העסק הפרטי שהוא מתכנן כבר הרבה זמן ואף פעם לא ידע איך להתחיל. שיהיה לו רק בהצלחה. אבל אני שואל האם הקומבינה היא הדרך היחידה\עיקרית\בטוחה\נוחה ביותר להצליח בחיים?
היום יש הרצאות ארוכות וסדנאות שלמות רק על הנושא הזה, ואפילו חברות הכוונה וייעוץ עיסקי, מעמידות במרכז את הנושא הזה. מי שיודע ליצור קשרים נכונים ולרשת אותם בצורה הנכונה זוכה ביתרון משמעותי בעולם העסקים. זה כבר לא נקרא קומבינה וזה לא בהכרח משהו שלילי, זו דרכו של האדם.
ואיך אפשר ללמד את זה בסדנא, מדובר ביחסי אנוש, או שיש לך את זה או שלא.
rambo | 23:39  09/10/07
כנס לאתר של הכנס בוגרים של המכללה למנהל, זה יתן לך כמה רעיונות איך אפשר ללמוד ולהתאמן על זה. הכנס שלהם הולך להתרכז בדיוק בזה http://www2.colman.ac.il/colman65/networking2007/ או שפשוט תחפש "נטוורקינג" בגוגל או נענע, יש כתבות בדיוק על הנושא הזה. תשלים עם המציאות חביבי. :)
אפרת יצחקי רבינוביץ | 23:20  09/10/07
הי אריק מדובר בשאלה של השקפה כי אני מאמינה דווקא בהיבנות איטית מבחינה מקצועית, מתוך השקעה, התמדה, מוטיבציה ואמונה במה שעושים....
סגור