פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דנה | 06:34  30/08/07
שלום ותודה מראש, יש לי בעיה כי אני לא יכולה לקבוע כיוון מסויים בגלל חוסר הכרותי עם התחומים השונים. אני מתעניינת בטיפול מסוג כלשהו, אני מתעניינת בעבודה עם ילדים ובני נוער, אני מתעניינת בהתפתחות הילד איך יוצקים הכל למסגרת אחת?, ואני לא יודעת מה הלאה? חינוך מיוחד? טיפול בעיסוק? עוד מקצועות שיכולים להתאים כאן?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:51  31/08/07
הי דנה אני מציעה ללמוד :חינוך, או עו"ס או מדעי ההתמנהגות או פסיכולוגיה כבסיס לעבודה טיפולית בהמשך. אח"כ קיימות כל מיני התמחויות כגון: הנחיית הורים, הנחיית קבוצות, תרפיה באומנות ועוד. במידה ואת בטוחה שאת רוצה לעבוד דווקא עם ילדים תוכלי לבדוק ב"מכון אדלר" את הקורסים השונים שלהם. כמו כן, תוכלי לברר על גם לימודי קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק. כל התחומים הנ"ל מוגדרים כתחומים טיפוליים. מציעה לך לשאול אנשי מקצוע על התחומים השונים כדי ללמוד את ההבדלים ביניהם. בהצלחה
סגור