פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נלי מרדכי | 14:59  25/08/07
שלום רב אפרת, שמי נלי בת 24 נשואה עם ילדה.. ברצוני ללמוד לימודי קורס סיעוד עם תואר באונ' ת"א. עשיתי שני מבחני פסיכומטרי בקידום אישי כדי להתקבל ללימודים אלו אך לצערי בשניהם קיבלתי ציון נמוך ולא מספיק לתנאי הקבלה. יש בי רצון עז להשתלב ללימודים אלו במטרה להיות מיילדת.. אני יודעת שהלימודים הם לא קלים ואני בטוחה שאני יוכל להצליח בהם. הייתי רוצה להתייעץ איתך לאן עליי לפנות כדי להתקבל ללימודים למרות ציוני הפסיכו' שלי וכן יש לציין שיש בידי תעודת בגרות מלאה. מהי הדרך המהירה והטובה ביותר להשתלב בלימודים אלו. יש לציין כי נרשמתי לאונ' ת"א לחודש אוקטובר 2007 אך תשובתם הייתה שלילית עקב ציון לא מספיק לתנאי הקבלה. אני מאמינה כי יש דרך אחרת להשתלב ללימודים אלה, אם זה השלמת בגרויות או שקורסים נוספים אני פשוט חושבת שלעבור פסיכו' נוסף לא יעזור לי ואני לא רוצה להפסיד עוד שנה. אנא ממך אפרת תעזרי בכך דרך שאת יכולה. תודה רבה מראש. נלי
נלי מרדכי | 20:47  25/08/07
אפרת יצחקי רבינוביץ | 11:37  29/08/07
הי נלי אולי נסי להתחיל ללמוד שנה ראשונה באוני', בתחום שאת מתקבלת וכעבור שנה, על סמך ציוני השנה הראשונה לעבור לסיעוד? האם ניסית בכל מוסדות הלימוד להתקבל לסיעוד?
סגור