פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יעל | 09:49  22/08/07
שלום אני בעלת תואר מהנדסת תעשיה וניהול. מעוניינץ להמשיך ללימודי תואר שני. אני מאוד מתלבטת אם להמשיך לתואר שני במנהל עסקים שנשמע לי מעניין וגם פרקטי לעומת תואר שני בפסיכולוגיה שתמיד רציתי גם ללמוד. האם יש תחום שבו שני התארים האלו פסיכולוגיה והנדסה יכולים להתחבר? מושג לגבי תנאי שכר?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:29  22/08/07
הי יעל בהנדסה תעשייה וניהול ישנו מסלול התמקצעות במשאבי אנוש ושיווק וזה התחום הכי קרוב לפסיכולוגיה, עם רקע כזה אפשר לעסוק ביעוץ לחברות. כמו כן, את יכולה ללמוד יעוץ ארגוני בתואר שני וגם תחום זה מקרב אותך לפסיכולוגיה. לגבי שכר קשה להענות היות וזה תלוי היכן תעבדי (סקטור פרטי או ציבורי, סוג החברה וכו') באופן כללי השכר של מהנדסי תעשייה וניהול הוא טוב כבר בשלבים ראשונים של הקריירה. בהצלחה
סגור