פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דודו | 13:42  01/08/07
רציתי לדעת מה הוא בערך הגיל הממוצע לסיים תואר ראשון.אני בן 24 עוד מעט ורציתי להרשם למכינה להעלאת ציוני הבגרות.רציתי לדעת אם זה גיל שעדיין לא מאוחר להתחיל להעלות ציוני בגרות.וכמו כן האם בגיל 28 זה לא מאוחר לסיים תואר ראשון?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:49  01/08/07
הי דודו בארץ שלנו גיל 28 אינו מבוגר ללימודים אם לוקחים בחשבון שבארץ משרתים בצבא, נוסעים אח"כ לטיול גדול ורק אח"כ מתחילים ללמוד. בנוסף, כיום מקובל להחליף עיסוקים במהלך החיים (קריירה שנייה ושלישית) כך שתוכל לראות אנשים בכל הגילאים במוסדות הלימוד. יחד עם זאת, קיימים תחומים הדורשים הכשרה ארוכה (רפואה למשל) ואז רצוי להתחיל בגיל מוקדם, או עיסוקים מהם פורשים בגיל צעיר (ספורט, דוגמנות) שאז שואפים להשתלב בתחום מהר ככל האפשר.
סגור