פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יוני | 10:37  01/08/07
כמו כולם אני לא יודע מה ללכת ללמוד.. אני מתעניין בטכנולוגיה, במחשבים אך אין בכוונתי לעבוד בתור טכנאי או מתכנת.. מתעניין במולטימדיה אם זה כל הגרפיקה שיוצרים בסרטי וידאו.. אני מתעניין בין השאר בעסקים.. ביזמות.. בנוסף אני גם לא מעוניין ממש בלהיות שכיר, להיות עצמאי.. כמו כן קראתי פה על אחת שלמדה מדעי המחשב ואז החלה לעבוד בתור נותנת תמיכה בתקשורת מחשבים ואז היא החליטה שעל אף התואר היא מחפשת כיוון מחדש.. לי אישית אין כוונה לעשות כזה מקצוע אבל שוב זה בעייתי, אני מבולבל ופוחד לעשות תטעות בבחירת מקצוע מוטעה אך הבעיה שאני אפילו לא יודע מה לבחור..
יוני | 10:38  01/08/07
בעסקים אני מתעניין גם בהשקעות ודברים כאלו..
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:51  01/08/07
הי יוני אתה נשמע באמת מאוד מתלבט ולכן מציעה לך לפנות ליעוץ בבחירת מקצוע ולהתיעץ עם איש מקצוע, היות ובפורום זה קשה להתייחס לכל המורכבויות. בהצלחה
סגור