פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נועה1989 | 16:16  02/03/15
שלום, אני בת 26 וללא בגרויות. החלטתי להתחיל ללמוד בהקדם אבל אני לא סגורה לגמרי על המקצוע בו אני מעוניינת, בין התחומים הבולטים שאני מתעניינת בהם יש את תחום העיצוב גרפי, אני יודעת שלא חייב תואר כדי לעבוד ולהצליח בתחום ובכל זאת חשבתי לעשות פסיכומטרי ולהשלים בגרויות ואז להחליט האם לעשות תואר בתחום הזה או בתחום אחר, או שבמהלך השנה הזאת של השלמת הבגרויות אני אחליט מה אני רוצה ללמוד ואגיש מועמדות ואולי אתחיל ללמוד לתואר באוניברסיטה או מכללה הבעיה שהגיל שלי קצת מלחיץ אותי, אני יודעת שבארץ אנשים מסיימים תואר ראשון בגיל שלי ושאני אסיים בגיל 30-31 ואני לא בטוחה אם זאת הבחירה הנכונה עבורי אבל אני יודעת שזה יפתח לי יותר אופציות אחרכך, מצד שני יש את האפשרות של קורס מקצועי בעיצוב גרפי שיקח הרבה פחות זמן מלהשלים את כל הבגרויות וללמוד לתואר, אבל להשאר ללא תואר די מפחיד אותי כי אני שומעת אנשים מסביב אומרים כל הזמן שחייב תואר כדי למצוא עבודה טובה ולהסתדר בחיים ובלי תואר זה בעייתי וכו'... הייתי רוצה לקבל כאן עצות מאנשים עם ניסיון או אנשים מקצועיים, מה באמת הדבר החכם יותר לעשות ולקבל כאן עצות. תודה מראש למי שעוזר.
שלום נועה, תחום העיצוב בגרפי הוא תחום מקצועי. לדעתי לא חייבים תואר כדי לעבוד.
סגור