פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רוני | 15:59  28/06/07
שלום, יש לי משרה ניהולית בחברת היי-טק, יש לי 2 תארים במדעים מדוייקים אך איני עובדת בתחום שבהם למדתי. אני בת 33 ומתלבטת אם ללכת למסלול של לימודי תעודה במדעי המחשב שמציעה למשל האוני' הפתוחה או למסלול של MSCE למשל ללמוד רשתות. זאת כדי לעסוק להשיג מקצוע בהיטק, כרדע אני עוסקת בתחום של ניהול ומשתכרת יפה, אך איני מאותגרת כ"כ. אשמח לשמוע המלצות על מסלולי התעודה, או הרשתות ומהם אפשרויות הקידום.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 19:20  30/06/07
הי רוני יש תפקידים שונים בעולם ההי טק וכיום נדרש תואר במדעי המחשב כדי להתקדם בתפקידים שונים, אך ממדעים מדוייקים בהחלט ניתן לעשות הסבה לתחום. למשל התחום של ניהול רשתות מצריך קורס מקצועי בלבד, אבל כדאי לשאול אנשים בתחום איזו הכשרה מומלצת, זה מאוד תלוי במה תרצי לעסוק בעולם המחשבים. לימודי תעודה אינם מבטיחים עיסוק בתחום ולכן כדאי לברר עם אנשים העוסקים בעולם המחשבים. בהצלחה
סגור