פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מרינה1 | 11:06  04/03/14
שלום, אני מעוניינת ללמוד באוניברסיטה הפתוחה ניהול עם חטיבה במדעי המחשב, אני מדגישה, לא תואר דו חוגי של מדעי המחשב וניהול אלא מדעי המחשב כהתמחות בתוך תואר ראשי של ניהול. רציתי לשאול לגבי ביקוש בשוק העבודה-לאילו משרות ניתן להתקבל? והאם המשכורות גבוהות יותר כאשר לוקחים חטיבה במדעי המחשב-בחטיבה אבחר ככל הנראה תכנות JAVA ותכנות JAVA מתקדם.
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 14:54  10/03/14
מרינה שלום , תואר ראשון בניהול הינו תחום מבוקש ומדובר בתואר מעמיק .אלמנט התוכנה והמיחשוב בתואר אכן יעלה את הסיכוי לקבלת משכורות יותר גבוהות שכן יהיה לך ידע בפיתוח תוכנה. עם זאת , חשוב להדגיש כי תואר ראשון בניהול הינו בד"כ תואר שבתעודה הסופית שתקבלי יהיה רשום תואר ראשון בניהול. לכן חשוב לזכור כי בחיפוש אחר מועמדים מעסיקים לתפקידי הייטק יעדיפו לרוב מועמדים אשר סיימו תואר ראשון במדעי המחשב והנדסת תוכנה . כמובן עם זאת חשוב לציין כי תוכנת JAVA תסייע לך מאד בקורות חיים וכן תוכלי להגיש מועמדות לחברות תכנות וסטארטאפ אשר ידרשו ידע בתכנות הJAVA בדיוק כשם שהיא מסייעת במציאת עבודה לבוגרי קורס תוכנה JAVA ואף ברמה יותר מעמיקה , אך בבחירה בינך לבין בוגרי תואר ראשון במדעי המחשב , יתועדפו בוגרי מדעי המחשב. בברכה, אורית
סגור