פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, סיימתי לימודי תואר ראשון ניהול וארגון המשאב האנושי בשלוחה של בר אילן, רציתי להתעניין לגבי תואר שני. האם יש אפליה/יתרון בלימוד במוסדות מסוימים בעת קבלה לעבודה?
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 16:05  26/01/14
טניה שלום , היתרון במוסד אחד על פני האחר הרבה פעמים תלוי במשרה בה את מעונינת. כאשר המשרות שיותר נוגעות בפן הכספי כגון מימון , בורסה והערכת שווקים פעמים רבות יעדיפו בוגרי אוניברסיטאות , לעתים הדבר נכון גם ליעוץ ארגוני . עם זאת , אחד הדברים החשובים ביותר אותו מחפשים כיום מעסיקים הוא ניסיון תעסוקתי וכמובן גם כישורים אישיים ,יוזמה אישית ותעוזה ( במיוחד בתחום הניהול). כמובן שמועמד שמגיע עם נתונים אלה יתועדף גם אם הינו בוגר מכללה. תוכלי למצוא לימודי תואר שני בניהול משאבי אנוש במספר מוסדות בארץ : בין היתר רופין, מרכז האקדמי פרס, הקריה האקדמית אונו והן המכללה האקדמית בנתניה. בברכה, אורית
סגור