פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב :) שמי חן, בן 22. שאיפתי הגדולה היא להיות עצמאי, בעל עסק מצליח. עדיין לא יודע במה למרות שיש כיוון(תחום הספורט), אך ברור לי כי בשלב כלשהו אעלה על הדרך העצמאית. אני מחפש את הדרך היעילה ביותר, התורמת ביותר, והמהירה ביותר להגשמת המטרה. "המהירה ביותר" זה לא אומר שאני מחפש קיצור דרך, אלא לא רוצה לבזבז שנים מיותרות ולעשות דברים מיותרים. כרגע אני נמצא בשלב של קבלת החלטות קריטיות והאופציות שאני רואה מול העיניים הן כאלו: 1. ללכת ללמוד לתואר במנהל עסקים בהתמחות שיווק, תחום שמעניין אותי ואני בטוח שיתרום לי בעתיד כעצמאי. בנוסף, תואר יתן לי איזשהי "רשת ביטחון" לימים שלא אהיה עצמאי. במקביל לתואר המטרה תהיה לעבוד במכירות של התחום בו ארצה להיות עצמאי כדי להכיר אותו לעומק מבפנים. כרגע הכיוון הוא ספורט, אז למשל להתחיל לעבוד כמוכר ברשת "מגה ספורט" ולאחר התואר ובזכותו להתקדם לתפקידים ניהוליים ברשת, מה שיקנה לי ידע נוסף לפתיחת רשת עצמאית בתחום. 2. לוותר על לימודי תואר שאורכים כ-3 שנים, ולפנות לקורסים מקצועיים קצרים וממוקדים יותר בתחום ניהול עסקים, שיווק וכל מה שצריך לדעת כעצמאי. אשמח לדעת מה לדעתכם ומניסיונכם הדרך המומלצת ביותר? ואולי יש דרך נוספת שמומלצת? גם אשמח לקרוא עלייה. תודה רבה :)
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 11:31  16/12/13
חן שלום , מדבריך נראה כי הנך ממוקד מאד ויש לך שתי תוכניות ברורות להגיע למטרה. חשוב להדגיש שלימודי תעודה אינם מהווים תחליף ללימודי תואר ולעתים הם מהווים הכרח בכדי להתקדם בתוך הארגון בו אתה עובד. עם זאת אם ברצונך לרכוש כלים בכדי להתקדם לעצמאות , ייתכן כי תואר ראשון במנהל עסקים הוא לא הכרחי במקרה שלך . אופציה חלופית היא ללמוד לתואר ראשון במסלול לאנשים עובדים במהלך ההתפתחות המקצועית שלך במקום העבודה בכדי שהלימודים לא יפריעו לרכישת ניסיון בתחום. למידע נוסף על מקומות הלימוד בהם תוכל ללמוד ניתן להתקשר ל03-5767671 בברכה, אורית
תודה רבה מעריך מאוד :)
סגור