פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אפרת. איל אני יכול לדעת עם האוניברסיטה או המכללה שאני נרשם אליה "נחשבת" בשוק.? אני מניח שאוניברסטיה זה מכובד יותר אך איזו? האם זה קשור למקצוע הספציפי? או שאני מדבר שטויות והעיקר הציון? שאלה אחרונה-איך אפשר לדעת את טיב המוסד עצמו לפני שנרשמים?
מור | 21:07  18/06/07
האוניברסיטות הרבה יותר נחשבות ולכל אוניברסיטה יש את הצד החזק שלה מה אתה רוצה ללמוד? הנדסה המובילה היא הטכניון ואח"כ ב"ש ראיית חשבון ומשפטים בר אילן תל אביב וירושלים פחות או יותר או הדבר בכל מקרה בהצלחה
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:22  19/06/07
הי ארז מומלץ להשוות את הקורסים השונים בין מוסדות הלימוד בעיקר אם מדובר במכללה, לשמוע המלצות מבוגרים או סטודנטים, לשאול מקומות עבודה עתידיים כיצד מתייחסים לבוגרי מכללה זו או אחרת וכן לבדוק האם המכללה מוכרת ע"י המועצה להשכלה גבוהה. לגבי אוניברסיטאות- כפי שאמרת אין אוני' מועדפת, תלוי בחוג הנלמד וגם שם חשוב לקבל המלצות מבוגרים. בהצלחה
סגור