פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלעד בצלאל | 16:28  24/06/13
יש לי תואר ראשון בפיסיקה ומגבלה רפואית שאני לא יכול להתקרב למחשבים (עניני קרינה ניתן למצא חומר באינטרנט). כלומר המחשב היחיד שאני מסוגל לעבוד עליו הוא מחשב שמחובר לברקו בבית שלי .בהתחשב בזה שאני מעוניין להשאר באזור הטכנולוגי - לאן כדאי להמשיך ? אני מעוניין למצא עבודה רווחית. אפשרי להמשיך ללמוד או הסבת מקצוע - השאלה מה אפשר לעשות עם מגבלת המחשבים.
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 16:14  25/06/13
שלום אלעד, ישנם מקצועות שלא דורשים מחשב או לפחות לא משהו קבוע שלא תוכל להשתמש במחשב הפרטי שלך בבית. מה מעניין אותך? יש הסבות בתחום של עבודה סוציאלית/רפואה משלימה/ אולי עיצוב... יש המון תחומים וצריך לבדוק למה אתה מתחבר ומעבר לזה לבדוק עם המוסדות שמלמדים עד כמה זה יכול להתאים לך למרות המגבלה שלך. אשמח לעזור בחיפושים - בטוח ביחד אפשר למצוא תחום שיתאים לך או יעניין אותך. אתה יכול להשאיר פרטים באתר ויועץ יחזור אליך ויציע לך תחומים שיוכלו להיות רלוונטיים לך. מחכה לעידכונים :) יוליה. 03-5767671 בהצלחה!
סגור