פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלון | 09:08  18/06/07
שלום, הזכרת כאן את הקושי בביצוע הסבה לגילאי ארבעים פלוס והשתלבות בעבודה. אני באמצע שנות ה-40 בעל תואר ראשון בכלכלה ומתקשה לחזור לשוק העבודה עקב בעיית גיל ,נסיון לא נדרש ושחיקה שלי ושל עיסוקי הקודם.גם אם חשבתי לעשות הסבה הרי שיהיה לי קשה להשתלב שוב בשוק העבודה עקב הגיל.האם זה אומר בעצם שהסבה אינה רלבנטית עבורי? ובכל זאת לאיזה מקצועות כן ניתן לבצע הסבה בגיל מתקדם עם סיכוי ריאלי לשוב לשוק העבודה?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:23  18/06/07
הי אלון ראשית אבהיר כי הסבות כן ניתנות לעשייה בגיל זה, אך תלוי לאיזה תחומים וחשוב גם לזכור את מחיר ההסבה. כתוב לי יותר מה עשית עד כה ולמה אתה רוצה להסב את מקצועך??
אלון | 16:38  18/06/07
הי, עד עכשיו עבדתי בתחומים של גבייה בנישה מאד מצומצמת(תחום של רשויות מקומיות)ואיני מעוניין יותר לעסוק בתחום מצומצם זה. איני בטוח גם שבמגזר אחר ארצה לעסוק בתחום הגבייה(גם חסר לי רקע) ובכל מקרה חשבתי לעשות הסבה לתחום החשבונאות או קורס בניהול רכש ולוגיסטיקה ,מה שמפחיד אותי זה כאמור הגיל.מה דעתך ואיזה תחומים נוספים אפשריים להסבה בגיל מתקדם? תודה
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:29  19/06/07
הי אלון דווקא תחומים אלא אינם בעיתיים להשתלבות בגיל זה, אך כמובן שהשתלבות של אדם תלויה במוטיבציה שלו, באישיות שלו , האם מוכן להתאמץ וכו'.קשה לענות על שאלתך השנייה ללא הכרות איתך ועם הרקע שלך וזה לא הגיוני לפרט אינספור תחומים מבלי לדעת שהם מעניינים ומתאימים לך ולכן אני מציעה לך לפנות ליעוץ מקצועי כדי לעבור את ההסבה בצורה הנכונה והטובה ביותר עבורך. בהצלחה
סגור