פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיכל | 01:13  18/06/07
קודם כל מבקשת סליחה מראש על האורך...רציתי לתייעץ איתך בנוגע לבחירת המקצוע המתאים עבורי, אני אתן קצת רקע על עצמי.. אני מאוד אוהבת לעבוד בצורה מסודרת ולארגן את עבודתי, אני אוהבת לעשות את עבודתי בשקט, אפילו בצורה עצמאית.. או מול מחשב..רק אני והעבודה..מצד שני, אני גם אוהבת לעבוד עם אנשים אבל יותר מהפן הפסיכולוגי-אבחון-טיפול...כמו כן, אני אוהבת שיש עליי אחריות לדברים ומאוד מקפידה על סדר עבודתי לפרטי פרטים.ביקורתית. חשוב לי שאמצא עבודה טובה וברור לי שאומנם לא מההתחלה יהיה כך אבל גם שהשכר יהיה מתגמל בהתאם בהמשך... התחלתי מכינה להנדסת תעשייה וניהול ובמסגרת לימודי הפיזיקה אני מבינה שאולי זה לא ממש התחום בשבילי... מאוד קשה לי ואני לא נמשכת ללימודים אלו בכלל! וכשאני חושבת על השנה הראשונה-שנייה בלימודי הנדסה ,אני דיי מתייאשת כי אני לא בטוחה שאעמוד בזה.. בעברי למדתי הנה"ח סוג 1+2 וחשבי שכר בכירים (אהבתי יותר את לימודי חשבי השכר-בעיקר החלק של הדינים והשינון בע"פ.. אבל סיימתי את שניהם בהצלחה) וכעת הדילמה היא קודם כל האם לוותר על לימודי ההנדסה בגלל חששות אלו? אני פשוט לא מרגישה שאני באמת שם.. חשבתי על לימודי כלכלה ומנהל עסקים שאני מניחה ש...זהו תחום דיי רחב שיוכל להוליך אותי למס' כיוונים או לכיוון ראיית חשבון.. אני יודעת שזהו רקע דיי כללי, אבל אודה לך אם תוכלי לכוון אותי מעט לאן כדאי לי ללכת מבין תחומים אלו, על איזה תחום.....אולי בכלל משהו אחר? מה את אומרת? :) תודה רבה!!!!
סגור