פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דנית | 14:24  17/06/13
יש לי פסיכומטרי 500 , אני רוצה לעשות פסיכומטרי חוזר כדי להעלות את הציון ... יש מישהו שמתמחה בלהעלות את הפסיכומטרי בפסיכומטרי חוזר ?
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 16:06  25/06/13
היי דנית, התשובה תלויה במספר משתנים. מתי עשית את המבחן, אם עשית לפני כמה שנים,האם השקעת או שאולי יש לך לקויות למידה שלא ביקשת הקלות בשבילם. עלייך לחפש קורס שיענה לך על הצרכים שלך. כמובן תמיד עדיף כיתות קטנות, עזרה אישית ואם אכן יש לך איזשהי לקות למידה יש קורסים שמתמחים בזה גם מבחינת קבלת הקלות לבחינה וגם מבחינת השיעורים וההכנה למבחן. לכן אין פה תשובה נכונה אלא מה הכי מתאים עבורך. אני ממלילצה לעשות סקר שוק, לראות מה המוסדות מציעים ומה ההבדלים בין מוסד למוסד. אשמח לסייע בחיפושים :) את מוזמנת להשאיר פרטים באתר או להתקשר למוקד של איי לימודים ויועץ לימודים יעזור לך במציאת המכונים. בהצלחה! יוליה. 03-5767671
סגור