פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יונתן | 10:56  02/06/13
אני מעוניין ללמוד רפואה , הפסיכומטרי שלי הינו 680 והבגרויות ממוצע 100 , לאילו מוסדות אני יכול להתקבל ?
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 10:27  03/06/13
היי יונתן, הפסיכומטרי והבגרויות שלך הם מאוד מרשימים אך כנראה לא מספקים כדי להתקבל לרפואה. יש בארץ מחסור של מקומות שבהם מלמדים רפואה ולכן הרף כל כך גבוה שגם עם נתונים מצויינים כמו שלך זה לא מספיק. יש לך כמה אפשרויות - דבר ראשון לנסות לשפר את הפסיכומטרי וגם את הבגרויות (את שניהם!). אופציה נוספת זה ללמוד תחום מעולם הפרא רפואה אך לא רופא M.D. יש תחומים של מעבדה רפואית, הנדסת תרופות, רפואה משלימה, רוקחות ועוד! אופציה נוספת זה ללמוד תואר שקשרו לביולוגיה, לסיים את התואר ואז לנסות להתקבל לרפואה למסלול הארבע שנתי. אתה תצטרך לעבור מבחנים נוספים אבל זה לא יהיה על סמך הפסיכומטרי והבגרויות. אופציה אחרונה זה רפואה בחו"ל. אשמח לעזור ולהרחיב על כל אופציה! 03-5767671, יוליה. בהצלחה! מחכה לעדכונים :)
סגור