פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני בוגרת תואר ראשון במדעי המחשב ורוצה ללמוד תואר נוסף/ שני בתחום טיפולי או קליני כלשהו. חשבתי על קלינאות תקשורת או תרפיה מסוג מסוים. חשוב לי ללמוד תוך כדי עבודה (לעיתים העדרות בשל טיסות) ואשמח אם תהיה הכרה בלימודי הקודמים. לאזה כיוון היית מייעצת לי לפנות?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:23  16/06/07
שלום מיכל אם ברצונך לפנות לתחום הטיפולי תצטרכי להתחיל ללמוד מחדש היות ואין כל קשר בין לימודיך לתחומי הטיפול השונים. תוכלי להשלים אולי בלימודי ערב תואר ראשון במדעי ההתנהגות, פסיכולוגיה, חינוך או עו"ס ותוכלי לשלב זאת תוך כדי עבודה או לפרוס את הלימודים למנות קטנות וכשתסיימי ללמוד תרפיה באומנות או כל תרפיה אחרת. לגבי קלינאות תקשורת, זהו תחום שנלמד רק באוני' וככל הידוע לי מדובר בתוכנית מלאה של לימודי בוקר, אלא אם כן יאפשרו לך לפרוס את הלימודים לקורס או שניים בלבד בשנה. בהצלחה
סגור