פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיקי | 10:13  15/06/07
בעיית תעסוקה כנגזרת של הגיל , הינה בעייה מקוממת מאוד בארץ. גיל + 40 עשוי להוות סמן לבעייה תעסוקתית, שאינה קשורה בהכרח למהותו של האדם, אלא קשורה לגילו בלבד. תעיד על כך העתירה שהוגשה לבג"צ בעניין אפליית הגיל לבני + 40 . ולמה כל ההקדמה הזו ? ברצוני ללמוד יעוץ מס , הלימודים אורכים כשנה, והתמחות עוד כשנתיים. דהיינו בגיל +43 (בהנחה אופטימית) אסיים את המסלול (הלא קל ) , או אז אתחיל התמחות. השאלה הנשאלת היא מי יקח מתמחה כה זקן, פנסיונר בפוטנציה. בימים אלו אני מתחבט כהוגן בשאלה האם בכלל יש טעם ללמוד מקצוע בו יש סיכוי סביר שלא אמצא עבודה למרות היותו מבוקש. מה הסיכויים של בני + 40 להשתלב לעבודה לאחר לימודים כאלו ואחרים.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:34  16/06/07
שלום מיקי זה נכון שככל שמתבגרים קשה יותר לעשות שינויים ובכללם הסבות. יחד עם זאת, אני חושבת שזה מאוד תלוי באיזה תחום מדובר. לגבי יעוץ מס והנ"ח הגיל הוא אכן קריטי, היות ומעדיפים אנשים צעירים כדי שהשכר גם יהיה בהתאם. אני לא יודעת מה הרקע הלימודי /מקצועי שלך, כלומר האם אתה מקושר לתחום, עובד בסביבת התחום כי אז ההסבה כן אפשרית, אך אם אתה מגיע מתחום אחר לגמרי, וגם אין לך מקום מראש בו תוכל לעבוד בסיום הלימודים, יהיה קצת קשה אך לא בלתי אפשרי. חשוב שתדע שכן מחקרים מצביעים על מגמה גוברת של קריירה שנייה, אך ישנם תחומים שטווח הגיל שלהם קצר (כמו תיכנות ועוד תפקידים בתחום המחשבים) ותחומים שניתן לעסוק בהם עד ... כמו פוליטיקאים (ראה נשיא הבא!!) או מטפלים, רופאים, עו"ד ועוד..בכל מקרה בהצלחה עם השינוי
סגור