פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיקי | 03:49  26/04/13
שלום רב, מתלבט אם לגשת ללימודי תואר שני ואם כן לאיזה בכלכלה או במנהל עסקים התמחות מימון. סימתי את התואר הראשון לפני שנתים בכלכלה וניהול בהצטיינות,כרגע אינני עובד עבדתי בבנק בשמונה השנים האחרונות. יש לי חשש שבלי ניסיון בתחום הכלכלה התואר לא יעזור לי בשוק העבודה(אני מתכוון לעבוד וללמוד) ולא רק שלא יעזור אלא יזיק "סטודנט נצחי" Overqualified מאוד רוצה ללמוד לתואר שני ואם לא עכשיו אז מתי(כבר בן 33)?
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 09:27  29/04/13
שלום מיקי, אני מבינה את ההתלבטות שלך וכנראה שאין רק תשובה אחת נכונה בנוגע לבחירת התואר. הדרך הכי טובה זה לדבר עם המוסדות השונים בנוגע לתארים שמעניינים אותך ולראות מה ההבדלים בין התחומים לעומק. לבקש לדבר עם בוגרים שסיימו את המסלול כמו גם לבדוק אם יש פרקטיקום בתואר - לעתים יש התמחות שאתה יכול לצבור קשרים כמו גם נסיון. (גם עבודה בבנק במשך שמונה שנים בהחלט יכול להועיל). אשמח לסייע בתהליך החיפוש, בהצלחה! יוליה. 03-5767671
סגור