פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי! ברצוני להיוועץ... הכיוון הכללי שלי הוא לימודי הנדסה, בעדיפות אוניברסיטאיים. יותר ספציפי - עיקר העניין שלי היה עד כה בהנדסת תעשיה וניהול, אבל אני עוד מגשש. הבעיה היא זו - הבגרות שלי ממוצעת לכל היותר, בעיקר בגלל מתמטיקה (מתמטיקה 4 יח"ל 70, אנגלית 5 יח"ל 97, מדמ"ח 5 יח"ל 100, שאר מקצועות החובה כולם באזור ה70) ציון הפסיכומטרי לעומת זאת טוב בהרבה (776). ושאלותיי הן - האם ישנם מוסדות שיקחו בחישוב רק, או בעיקר, את הציון הפסיכומטרי? האם ישנם מוסדות שיעניקו מלגת הצטיינות לשנה א' על פי ציון פסיכומטרי? ואם קיימים כאלו, על אילו מסלולים אני יכול לבנות? תודה :)
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 15:23  07/05/13
הי ולדי, ראשית כל הכבוד על הציון המרשים שקיבלת בפסיכומטרי! זה בהחלט יכול לעזור לך על חשבון הממוצע שלך בעיקר כשהפסיכומטרי גבוה כמו שלך. יכול להיות שבחלק מהמוסדות יבקשו ממך לעשות קורס השלמה במתמטיקה. בנוגע לשאלה איזה תחום בהנדסה ללמוד אני ממליצה לדבר עם המוסדות ולשמוע לעומק בנוגע לכל תחום, לדבר עם בוגרים של התחומים ואז יהיה לך יותר קל להבין איך כל מסלול מתבטא בפועל כמקצוע. גם בנוגע למלגות הצטיינות עליך לבדוק מול המוסדות. בדרך כלל המלגה היא בסוף כל שנה אם יש לך ממוצע גבוה. אשמח לעזור במציאת מוסדות או סתם ייעוץ והכוונה :) בהצלחה! יוליה. 03-5767671
סגור