פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני למדתי לפני 3 שנים תעשיה וניהול אך מאז חליתי ואני בבית לא מוצאים מה יש לי , אני הרבה מסתכלת באנטנרט ופתאום ראיתי את עצמי מתעניינת בלימודי רפואה נורלוגיה מאוד מעניין אותי מה שלא חשבתי לעולם שאני יהיה בתחום כזה, אני החודש בת 30 האם אפשרי להתקבל? יש לי בגרות מלאה , יש לי הנדסאים תעשיה וניהול ולמדתי קורס פסיכומטרי לפני 10 שנים אך לא נגשתי למבחן כי לתעשיה וניהול לה היה צריך . אני קצת עם קשיי למידה דסלקציה וקיסקלקוליה הפראות קשה ועוד.. הובחנתי מגיל מאוד צעיר אני תמיד אהבתי ללמוד זה מאתגר אותי למרות הקשיים. האם אני יכולה ללמוד את לימודי רפואה עכשיו?
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 10:17  18/04/13
שלום ש, האם סיימת את התואר שלמדת? אם יש לך תואר יש לך אפשרות לנסות להתקבל למסלול 4 שנתי באוניברסיטת תל אביב או צפת. את תצטרכי לעשות כמה קורסי ליבה בתחומי הביולוגיה ולעבור מיונים לא קלים אבל זאת אופציה. לצערי אין הקלות בתחום הרפואה לעובדה שאת תהיי בת 30. מעבר לזה את יכולה ללמוד תחומים שקשורים לזה אך יהיה לך יותר קל להתקבל ועם מסלול פחות טובעני. ממליצה להעזר ביועץ שילווה אותך בתהליך החיפוש. שתיהיה רפואה שלמה!
היי יש לי תואר ראשון בתעשיה וניהול וגם תואר שני בניהול. אשמח לשמוע על המסלול של 4 שנים ללימודי רפואה בתל אביב. מה הם דרישות הסף?
סגור