פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טל | 00:13  13/03/13
שלום אני מתלבטת האם בכלל ללמוד תקשורת... אני לא מצליחה להבין "מה ארצה להיות כשאהיה גדולה" אז חשבתי שיהיה חכם יותר ללמוד תואר שהוא פשוט מעניין אותי, מכאן הגעתי לתקשורת. אבל אם כן, אני מתלבטת בין מכללת ספיר למכללת עמק יזרעאל... אני לא מעוניינת לעשות פסיכומטרי. איזו מכללה נחשבת ליותר טובה בתחום זה? הייתי ביום פתוח בספיר, האם ידוע לך מתי יש יום פתוח במכללת עמק יזרעאל?.. תודה מראש!
בקי חיימוב | 14:10  17/03/13
היי טל, ישנם מוסדות לימוד אשר מאפשרים גם התמחות מסוימת בתחום התקשורת, ולא ללמוד תקשורת המונים רק באופן תיאורטי. בהתאם לכך, הייתי ממליצה לך לפנות אל שני המוסדות שכתבת ולברר איתם מה מסלול הלימודים וגם מבחינת הפרקטיקה שתתאפשר לך בסיום התואר. מעבר לכך, כדי להבין אילו מהמוסדות יותר נחשבות בתעשייה אני מציעה לבדוק מול מעסיקים אופציונליים. בהצלחה
סגור