פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ME | 00:05  13/06/07
שלום - מה נשמע?? אז ככה אני ממש מבולבת וצריכה עזרה ... ובקשר להנדסה כימית - כאילו במה הנושא עוסק?? והאם אפשר לשלב עם המקצוע הוראת כימיה ?? כי יש לי בעיה והיא שאני מעוניינת ללמוד את הנושא הזה אבל פשוט מאוד לא ברור לי במה אפשר ללמוד במקצוע הזה. אשמח לקבל עזרה וקצת הכוונה ותודה רבה =)
אם נרשמתי למקצוע כלשהו אפשר לשנות ולבחור מקצוע אחר אחר-כך ??? כאילו בתקופה הזאתי לא במשך הלימודים עצמם??? ותודה שוב
מהנדס כימי (לעתיד) | 15:19  14/06/07
מה זה כימיה? כימיה זה מדע העוסק בחקר החומרים והיסודות בטבע. הכימאי/ החוקר, מנסה לגלות וליצור תהליכים חדשים. המהנדס הכימי לוקח את התהליך שייצר הכימאי בתנאי מעבדה, והופך את זה לתהליך תעשייתי - שזה מאוד שונה מהתהליך במעבדה עפ"י רוב, אפשר לשלב לימודי הוראה - אבל מומלץ לעשות את זה בשיתוף עם כימיה ולא הנדסה כימית. גם מס' שנות הלימוד הנדרשות קטן יותר (3 לעומת 4), וגם לא נלמדים מקצועות שונים שאין לך צורך בהם בתור מורה. שינוי מקצוע בתוך תקופת ההרשמה כפוף לנהלי המוסד שאת רוצה ללמוד בו. יהיו כאלה שלא יאפשרו לך להכניס מקצוע חדש "לרשימת ההעדפות" שלך, ויהיו כאלה שכן. באופן כללי, אפשר לשנות את המקצוע שאת רוצה להירשם אליו. קחי בחשבון שזה בהתאם לכמות המועמדים (והנתונים שלהם) שכבר התקבלו לאן שאת רוצה להירשם, ושזה לא בהכרח מחייב שאם לא תתקבלי למקצוע החדש - ישמרו לך את המקום בישן. בהצלחה
סגור