פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלכס | 12:03  18/02/13
היי חבר'ה, אני סטודנט בן 26 שאוטוטו מסיים תואר במדעי הרוח בהתמחות קרימינולוגיה (דרך הפתוחה + בית ברל). כפי שאתם בוודאי יודעים, תואר כזה נמשל בעיני השוק ל"מדעי הדשא". מלבד אופציית הביטחון (משטרה, שב"ס), אין לי הרבה מה לעשות איתו. חשבתי לעשות תואר שני כדי לפתוח לי דלתות. מה דעתכם על תואר שני במשפטים ללא משפטנים בבר אילן? האם לתואר כזה יש יישומים פרקטיים בעולם המשפט? עוד אופציות: ניהול תעשייתי/לוגיסטי בבר אילן, קרימינולוגיה קלינית, עבודה סוציאלית, חינוך. חשוב לציין שאני מכוון לתואר מעשי שבאמת יסייע לי להתקבל לעבודות בתחום, בשכר מעל הממוצע. אני פחות מחפש טייטל לקו"ח (תואר שני במשפטים תמיד נשמע טוב, אבל מה הוא שווה בתכלס' כשאתה לא משפטן?) ויותר שואף להרחיב את האופקים שלי בשוק ולהגדיל את הביקוש והפרקטיות של התואר שלי. מה אתם מציעים לי לעשות? תודה מראש על התגובות (-:
בקי חיימוב | 12:35  17/03/13
היי אלכס, באופן כללי לכל מי שפונה לייעוץ בתחום התואר השני אני מציעה להבין תחילה מה המקום הפרקטי שאליו אתה רוצה לפנות, ובהתאם אתה גם שואל שאלות נכונות. אם נתייחס למובנים פרקטיים בלבד ולא בתחום של העשרת הידע- התואר של משפטים ללא משפטנים, מומלץ יותר עבור כאלה אשר צברו ניסיון תעסוקתי בתחום מסוים שאליו תחום המשפט רלוונטי. נסה להבין כיצד שילוב התואר הראשון עם השני יכול לתרום לך במובן התעסוקתי. חשוב לומר כי לימודי תואר שני הינם חשובים, אך הניסיון התעסוקתי שלך לא פחות חשוב- וגם חלק מהתארים השניים שציינת דורשים בתנאי הקבלה ניסיון בתחום. אם כן, אני מציעה לך תחילה לנסות להבין מה אופי התפקיד שאתה רואה את עצמך לוקח בו חלק בעתיד, ולהתחיל לעסוק בתחום, גם אם זה בתפקיד שהוא זוטר לשם ההתחלה- יש לכך כמה יתרונות גם במובן של צבירת הניסיון, וגם במובן של כדי להכיר את העולם טוב יותר ולאשר לעצמך כי זה תחום שאכן יהיה לך רלוונטי בלימודי תואר שני. בהצלחה
סגור