פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נופר | 19:08  29/10/12
שלום! לאחר התלבטויות רבות אני חושבת שאני רוצה ללמוד ייעוץ השקעות. ניסיתי לחפש על זה מידע ומצאתי קורסים שמתלווים ובאים להעשיר את מי שכבר במקצוע. לא הבנתי בתור התחלה 1.איזה בדיוק תואר צריך ללמוד.. כלכלה? חשבונאות? שוק ההון? 2.האם את חושבת שזה מקצוע שיש לו ביקוש בשוק העבודה? אשמח אם תכלי לכוון אותי ולעשות לי קצת סדר בבלאגן תודה! נופר
בקי חיימוב | 13:30  04/11/12
שלום נופר, ראשית חשוב לומר שעל מנת להיות יועץ השקעות אינך חייבת ללמוד תואר ראשון, ובכל זאת אם תרצי מדובר בתארים בתחום הכלכלה/בנקאות/שוק ההון. ישנם לימודי תעודה אשר מכינים אותך למבחנים של הרשות לני"ע ולאחר הסטאג' המתאים תוכלי גם לעסוק בתחום. באשר לביקוש, אם תבצעי באינטרנט חיפוש דרושים בתחום, תגלי שיש ביקוש לא מועט. כמובן שהאטרקטיביות שלך בשוק תשתנה בהתאם למידת הניסיון שלך בעולם הפיננסי. יש כאלה שיעדיפו בעלי תואר ראשון, אך זה לא הכרחי לגבי כל המעסיקים.
הדס | 17:55  06/11/12
התארים הפיננסיים השונים שמנית בגוף השאלה יוכלו אכן לכוון לכיוון של ייעוץ השקעות . עם זאת ההמלצה היא אם כבר ללמוד תואר ראשון המכיל באופן ממוקצע תחומים של שוק ההון והבנת תהליכים והשפעות בו . תואר בבנקאות ושוק ההון או תואר בביטוח עונים בהחלט על דרישה זו, אגב שני התארים הנ"ל נלמדים באופן ייחודי במכללה האקדמית נתניה . שיהיה בהצלחה :-)
סגור