פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
a | 13:50  07/06/07
היי, אני מעוניינת להתחיל לימודי מדעי ההתנהגות אך מתלבטת אם ללמוד באוניברסיטת בן גוריון או במכללת אחווה שם אוכל לשלב עבודה. בשניהם אני מקבלת תואר של בן גוריון, אך חשוב לי לעבוד במהלך התואר. האם זה ישפיע על קבלה לתואר שני בכך שיהיה לי גיליון ציונים של שנתיים מאחווה ?? אודה לך מאוד כי זה ממש יעזור לי בהחלטה....
אפרת יצחקי רבינוביץ | 18:28  08/06/07
ממליצה לך לבדוק את השאלה מול מוסדות בהם ניתן ללמוד תואר שני בפסיכולוגיה כדי לדעת עד כמה משמעותי לגבי קבלה ללימודים העובדה שתלמדי ב"אחווה" לעומת באוניברסיטה. כמובן גם שהבחירה מאוד תלויה גם במה שאת רוצה לעסוק בו בעתיד. לגבי תחומים כמו: משאבי אנוש, אבחון, גיוס והשמה , אין כל הבדל ואולי יתכן הבדל במידה ותרצי להיות פסיכולוגית שאז את צריכה גם ללמוד תואר שני ואז ההמלצה מתחילת התשובה שלי, מאוד רלוונטית.
סגור