פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מחפש המלצה למכון שמבצע אבחון תעסוקתי שלום, אני מרמת גן, ובהיותי חייל משוחרר, רציתי לשאול איפה הכי כדאי לי לבצע אבחון תעסוקתי. (מה הכי מומלץ לפי דעתכם)? מה הכי יסודי? ומי מהם מתמחה באבחון של אנשים עם בעיות "קשב וריכוז" (ליקויי למידה). זו הרשימה של המכונים שדרך משרד הביטחון אפשר לבצע אבחון זה : אבני, אדם מילוא, אונ' בר אילן, אונ' תל אביב, אורלי צדוק, ארנון לרנר שרית, המרכז להכשרה ושיקום מקצועי, מיכל פלג, קינן שפי. אני לא יודע במה לבחור אשמח אם תוכלו לעזור לי בעניין. תודה מראש לעוזרים!
שלום רב, ניתן לקבל ייעוץ לימודים והכוונה גם במרכז הייעוץ שלנו. אשמח לפרט יותר ולתת לך מענה אישי, צור עימנו קשר בטלפון שמספרו 03-9700160. בהצלחה
אבחון תעסוקתי אני מתכון, ולא אבחון ללימודים
סגור