פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רומן צ'רני | 17:14  04/06/07
אני מתכון ללמוד הנדסת מכונות בטכניון ובתיכון לא למדתי פיסיקה בכלל ולכן אמרו לי שאני צריך לעשות מבחן סיווג בפיסיקה. השאלה שלי היא מתי בדר"כ עושים את המבחן הזה ישר כשמתחילים ללמוד או במהלך השנה השניה כי היועצת אמרה לי שעושים את זה בסמסטר השני או השלישי ולי זה נשמע מוזר.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:55  05/06/07
שלום רומן אני לא יודעת מתי עושים את המבחן, כיוון שזה תלוי במדיניות מוסד הלימודים. יכול להיות שמקבלים אותך על תנאי, כלומר שאתה מתחיל ללמוד ורק בהמשך מתחייב לעבור את המבחן. זה כן מקובל לא לעכב לימודים רק כי חסר מקצוע במידה ואתה עומד בשאר קריטריונים.
חלק של מכניקה וחלק של חשמל אתה צריך לסיים בהצלחה את שני החלקים (אם אני זוכר נכון) עד הסמסטר הרביעי ניתן אמנם לבצע את המבחן במהלך שנת הלימודים, או בתחילת סמסטר אביב, אבל הרוב בוחרים לעשות את חלק המכניקה לפני שנה א', ואת חלק החשמל בין שנה א' ל-ב'. הטכניון מקיים גם קורסי הכנה למבחן פה אתה תמצא עוד פרטים -> http://ug.technion.ac.il/admissions/sch/sch_set.html
סגור