פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קובי דנה | 10:51  01/06/07
מהו הציון המינימלי בפסיכומטרי וממוצע בגרות (פחות או יותר, באופן כללי) על מנת להיתקבל ללימודים במדעי המדינה ויחב"ל?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 11:44  03/06/07
שלום דנה בכל שנה מתעדכנים תנאי הקבלה לפי דרישה וביקוש לתחום ולמוסד הלימודים, לכן זה משתנה משנה לשנה ועליך לבדוק זאת אל מול כל חוג ומוסד לימודים בו את מעוניינת ללמוד. ניתן למצוא תנאי קבלה של שנה שעברה בידיעונים של מוסדות הלימוד.בהצלחה
קובי | 12:45  05/06/07
תודה על התשובה אבל לא תודה... איזו מין תשובה זאת. לכולם את עונה " תבדוק במוסד הלימודים, וזה משתנה ובלה בלה בלה..." אז תודה אבל לא תודה כי את זה כבר ידעתי... לא ביקשתי תשובה מדוייקת ביקשתי תשובה משוערת פחות או יותר...(זה לא שאני מחר הולך להירשם למוסד לימודים) אם אין לך תשובות לענות תיסגרי את הפורום וזהו...
י.ש. | 10:25  06/06/07
יש את אתר מידעת www.meidaat.co.il תכניס שם את הבגרויות המשוערות והפסיכומטרי המשוער שלך - וזה יגיד לך אם אתה מתקבל, ואיפה לחילופין, אתה יכול פשוט להסתכל בפרטי המקצוע ולראות. אבל כמו שאמרו לך - זה משתנה ממוסד למוסד ומשנה לשנה. הכי טוב להכנס לאתרים של האוניברסיטאות/מכללות.
סגור