פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רונית | 15:08  30/05/07
שלום, אני מתעניינת בלימודים בתחום הטיפול, לא יודעת מה בדיוק אך הכיוון הוא שאח"כ אוכל לעבוד בתחום הטיפולי עם ילדים. אשמח לקבל איזושהי המלצה על כיוון מה ללמוד והיכן.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 15:36  30/05/07
הי רונית יש תחומים רבים בהם תוכלי להשתלב בטיפול בילדים: חינוך, פסיכולוגיה חינוכית, קלינאות תקשורת, עו"ס, גננת, הוראה. לגבי מקומות לימוד תוכלי למצוא בחיפוש לימודים באתר זה.
רונית | 15:44  30/05/07
תודה על תשובתך. רציתי לשאול אם היתי רוצה לעבוד בתחום טיפולי עם ילדים לקויי שמיעה - אך לא הוראה, מה אני יכולה ללמוד בשביל זה חוץ מקלינאות תקשורת ואיפה ניתן ללמוד?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 14:58  31/05/07
הי אפשר ללמוד חינוך מיוחד ולעסוק בהדרכה, סיוע ועוד או ללמוד שפת סימנים ולעסוק בתרגום. כל תחום טיפולי יוביל לעבודה גם עם ליקויי שמיעה, בעמותות, פנימיות, ארגונים מיוחדים וכו'.בהצלחה
סגור