פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום.. בן 29 טכנאי מחשבים ומעצב גרפי לפני 3 שנים קרסתי כלכלית כשהייתי עצמאי אז נאלצתי לעבוד כשכיר ובתקופה האחרונה אני מתחיל להרגיש צורך לחזור למה שאני.. פתאום אין חשק לעבוד אפילו זה השפיע על מצבי הבריאותי.. האם זה הזמן לפרוש ממקום העבודה?
בקי חיימוב | 15:40  03/07/12
שלום, שאלה קשה, ולצערי לא אוכל לתת לך את התשובה. עם זאת, כדי לא לעשות מעשה דרבסטי כדאי לבחון את האפשרות של שילוב הדברים. ציצמום היקף המשרה כשכיר, ובמקביל להתפתח כעצמאי. אם אתה חש בירידה במצבך הבריאותי, אולי כדאי באמת להעריך מחדש מה הגורמים לכך ולהגדיר בצורה ברורה יותר את מה שכתבת "מה שאני". בכל אופן לא מקצועי ולא נכון לתת ייעוץ במצב כזה רק באמצעות כמה מילים כתובות. במרכז הייעוץ שלנו קיים גם ייעוץ והכוונה פרונטלית. אתה מוזמן ליצור עימנו קשר טלפוני 03-970016, על מנת שנוכל לתת לך מענה אישי יותר. בהצלחה
סגור