פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לך אני ב ת ארבעים,עובדת כעצמאית בתחום הצורפות,חשה צורך עז בשינוי,חשבתי לילמוד סיעוד אך לא מותרים לי על הפסיכימטרי, החלטתי ,בכל זאת לנסות לגשת לבחינה ביולי, אך במידה ולא אגיע לציין 520 האם ללימודי ריפוי בעיסוק צריך פסיכומטרי בגילי, והאם את יכולה כיצד אוכל לשלב את האומנות שלי בתחום טיפולי? כי רק להיות צורפת לא ניראה לי תרומה גדולה לחברה. אגב, אני מיתגוררת בדרום.
בקי חיימוב | 15:54  29/05/12
שלום, כמו בסיעוד, גם בריפוי בעיסוק תידרשי בפסיכומטרי. חשוב לציין כי כדי לעסוק בתחום הטיפולי יהיה עלייך לרכוש השכלה ברמה של תואר ראשון לפחות, ואח"כ להמשיך ללימודי תעודה. במידה ולא תצליחי להגיע לציון הנדרש, קיימות גם מכינות אשר מאפשרות להעלות את סיכויי הקבלה לתואר. צרי עימנו קשר טלפוני, ונוכן לתת לך ייעוץ אישי יותר 03-9700160 בהצלחה
סגור