פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ממה שהבנתי וברוןר לכולם שאונ' בכמה רמות מעל מכללה אבל השאלה שלי אם למדתי במכללה אז אשאר בבית ללא עבודה למרות שסיימתי את התואר או שיקבלו אותי לעבודה אך התפקיד לא יהיה משמעותי כמו בוגר אונ'?
אני לומד כרגע הנדסת תוכנה במכללה האקדמית להנדסה בירושלים, ואני יכול לומר מניסיון שהרמה במכללה סופר גבוהה, וגם יש אפשרות לצבור ניסיון (בשנה הרביעית יש פרויקט שמתבצע במפעל תעשייתי כמו אינטל, התעשייה האווירית וכו' שנותן לנו להתמקצע ולצבור ניסיון). מבחינת לימודים של מקצועות הבסיס, אני יכול לומר בוודאות שלומדים ממש באותה רמה כמו באוניברסיטה (יש לי חברים שלומדים מדעי המחשב באוניברסיטה העברית). חוץ מזה מקבלים בסוף הלימודים תואר אקדמי "בוגר במדעים" בהנדסת תוכנה. ובלי קשר, יש במכללה יחידה של ייעוץ תעסוקתי שעוזרת לתלמידים למצוא עבודה בתחום. בקיצור, אני יכול לדבר רק מהניסיון של איפה שאני לומד, אבל לדעתי בפועל אם הולכים ללמוד במקום איכותי ומוכר, לא יפלו אותך לרעה רק בגלל שלמדת במכללה ולא באוניברסיטה, ובמקרים מסוימים אפילו יהיה לך יתרון.
סגור