פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
למה במכללת אריאל ,שהופכת להיות בזמן הקרוב אוניברסיטה תנאי הקבלה לפקולטה של מדעי החברה והרוח הוא מכינה ייעודית של שלושה חודשים בהם לומדים אנגלית ,אורינות ומתמטיקה בממוצע יחסית גבוה? מנגד שיש את תל חי שהם רוצים מכינה ייעודית בת שנה .. מה אני מפספס פה? האם זה שהמכינה קצרה בהרבה יותר זה אומר משו על אותו מקום ? תודה!
שלום, נתחיל מכך שיש סוגים שונים של מכינות. המכינה עליה אתה מדבר הינה ייעודית ומטרתה לבחון את היכולות האקדמיות שלך. כאשר מדובר במכינה ייעודית, לרוב אותן מכינות רלוונטיות רק למוסד הלימוד בו אתה לומד- ואם תסיים מכינה שכזו במוסד אחד, אין הכרח שסיכויי הקבלה שלך יעלו במוסד האחר. לכן, כל מוסד יכול לבחור אם לדרוש מכינה שכזו בפרק זמן שאינו בהכרח מעיד על איכות המוסד. מעבר לכך, אם קיימות השגות כלשהן מומלץ לפנות לשני המוסדות ולערוך השוואה בין תכנית הלימודים עצמה. בהצלחה
שלום טל מה שלומך? במכינה במרכז האוניברסיטאי אריאל לומדים 4 מקצועות: אנגלית, משטר, אוריינות ומתמטיקה וזאת לפי הדרישה במחלקות האקדמיות. המקצועות נלמדים ברמה גבוהה וסטודנט שעובר אותם בציונים הנדרשים (ממוצע 80-90) יכול להמשיך ללימודים אקדמיים. המכינה מיועדת לבעלי בגרות מלאה ולכן אורך המכינה אינו בהכרח אומר משהו על הרמה.. שיהיה בהצלחה! דקלה משה- יועצת המכינה באריאל
סגור