פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רות לוין | 18:13  03/04/12
שלום, אני רוצה להתחיל ללמוד השנה (ובזה אני בטוחה) אבל אין לי שום כיוון לחלוטין, היה לי כיוון של הנדסת תוכנה ואמרו לי שלא כדאי כי אין לי ניסיון ואני לא מבינה בכלל ואמא שלי בכלל אומרת לי להתפשר על כל מקצוע העיקר לעשות תואר ראשון לא משנה בזה (ישלי פסיכו 569 אז היא מעדיפה שבמקום שאני אבזבז שנה על מכינה אני אתפשר על מקצוע עם דרישות נמוכות יותר)
בקי חיימוב | 14:55  17/04/12
שלום, נתחיל מכך שדעתם של האנשים הקרובים אלינו בהחלט חשובה, אך קחי בחשבון שאת היא זו שהולכת להתמודד עם הלימודים לתקופה של מינימום 3 שנים, ואף יותר מכך כשתרצי לצבור ניסיון תעסוקתי באותו התחום. לא אוכל לענות לך ולומר מה המסלול הטוב עבורך, אבל אם חשבת על הנדסת תוכנה ואת עדיין לא בטוחה, תנסי לקרוא על התפקיד הזה קצת יותר, להתייעץ עם אנשים שבאים מהתחום ואולי אף לעיין במסלולי הלימוד השונים כדי לדעת שזה בהחלט תחום שנוגע אלייך, דבר זה נכון לגבי כל תחום שמעניין אותך. מעבר לכך, אין הכרח שתצטרכי פסיכומטרי נוסף או מכינה- צרי עימנו קשר טלפוני ונוכל לבדוק עימך מוסדות לימוד רלוונטיים בהתאם לנתונים שלך 03-9700160 בהצלחה
| 18:12  23/04/12
שלום רות, נראה שאת מבולבלת ולא ממש יודעת מהו תחום הלימודים הנכון עבורך. לפני שאת עושה בחירה ומשקיעה מכספך ומזמנך, אני ממליצה לך לעצור לרגע ולשאול את עצמך את השאלות שיביאו אותך לבחירה ולוודאות לגבי הבחירה בתחום העיסוק עבורך לשנים הבאות. אם אינך יודעת אילו שאלות לשאול, אני מזמינה אותך לתהליך של קואצ'ינג להגשמה ומציאת החזון האישי במסגרתו תוכלי לברר עם עצמך את הסוגיה http://mtc.org.il אשמח אם תצרי קשר, שנהב
סגור