פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אז ככה: כרגע אני משלים בגרויות חובה (אנגלית,עברית ומתמטיקה) בשביל להתחיל הנדסאים ואז מתכנן באוקטובר להתחיל ללמוד תקשורת חזותית. כרגע הראש שלי נימצא בכל מקום חוץ מלימודים. האנגלית שלי מאוד מאוד חלשה ואני מתוסכל מזה שנים. חשבתי אולי לוותר על להתחיל באוקטובר ולהירשם לבית ספר לאנגלית מסודר וללמוד אנגלית כמו שצריך (קריאה כתיבה ודיבור) מה אתם אומרים ? מה אתה ממליצים לי? *אמא שלי עובדת במכללה במשרדים ויש לה קצת ניסיון בתחום. היא אמרה לי שאם אני לא יתחיל באוקטובר הקרוב אז כבר לא יהיה לי חשק שנה הבאה,מה דעתכם?
שלום, אני מבינה את הצורך שלך בשיפור האנגלית בעיקר אם התחושה שמלווה אותך היא תסכול. מצד שני, אולי כדאי לא להתנות את הלימודים בהצלחה שלך במקצוע האנגלית. המלצתי היא לשפר את האנגלית כדי לעמוד בתנאי הקבלה, ובהמשך במידה ותרצה לשפר ולעלות את רמתך באנגלית אפשר לקחת קורסים ספציפיים אשר לא יעכבו את הלימודים שלך. בהצלחה
סגור