פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי אני בחור צעיר יחסית, גמרתי את התואר, ואני מחפש מה לעשות. אני בן אדם רגיש שלוקח ללב דברים, גם פוליטיקה וגם בני אדם. בגלל זה לא מתאים לי לעבוד במשהו שמצריך יותר מדי תקשורת עם אנשים (כמו מקצוע טיפולי) , ואני גם לא רוצה עבודה מאתגרת מדי (כמו הייטק) - כי אין לי אנרגיות לעבוד יותר מ6-8 שעות ביום. בעיקר לא מתאים לי משהו שדורש מגע עם אקטואליה ועוולות , כמו תקשורת או משפטים (שלמדתי) כי זה גורם לי להתקפי חרדה ועצבים, כשאני שומע על דברים שחוסר הצדק שבהם זועק לשמיים. אני מחפש איזו עבודה פשוטה, יציבה, "מונוטונית", שאפשר לשקוע לתוכה ולהתמסר אליה בלי לחשוב יותר מדי ולדאוג. חשבתי אולי ללמוד בכיוון של הנהלת חשבונות , או עבודה בתחום החקלאות, או משהו פשוט במחשבים. הרעיון הוא עבודת רוטינה , שמשאירה זמן בערב לנוח ,לקרוא ספר, לראות קצת טלויזיה ולישון בראש שקט בלי להתייסר יותר מדי במחשבות קיומיות. אני קשיש? (זה בכלל נורמאלי לבוגר משפטים לחשוב בקול רם בצורה כזאת?)
שלום רב , דבר ראשון רציתי לומר שאני מזדהה איתך. אני בת 26, סיימתי תואר ראשון בעבודה סוציאלית ואני במן צומת דרכים שבה איני יודעת אם המקצוע מתאים לו או לא... (כרגע עובדת במשרה חלקית בתחום) מאוד חשוב לי לעבוד גם באזור ה7 שעות ולחזור הביתה לנוח ...באופן כללי: שיהיה לי הרבה זמן פנוי.. אוהבת את הבית! האם זה מוזר?? זה נדמה שכולם מסביבי חולי עבודה ועובדים עד שעות מטורפות...אין לי מושג איך הם עושים את זה!!!
שני | 13:20  30/01/12
מאמן לשיפור אישי לילדים ונוער! העבודה מדהימה :) www.tvuna-coachers.co.il בהצלחה!
שלום, השאלה שאתה שואל אינה כ"כ מוזרה, בעיקר לא השיקולים שעולים. אתה מודע לצורך שלך בשעות הפנאי, וזה צורך שהוא חשוב עבור כל אחד מאיתנו- אם כי במינונים שונים, לכן הדבר לגיטימי בעיניי. באשר לתחומי הלימוד שיכולים להיות רלוונטיים עבורך, אני מבינה שהכיוון הוא יותר ללימודי תעודה ולא תואר נוסף. בהתאם למה שתיארת ומאחר ואתה שולל את התחומים הטיפוליים והתקשורת, אני מציעה לך לבחון את התחומים המשרדיים יותר, למשל: פיננסי, נדל"ן, ביטוח, בקרת/אבטחת איכות (אירגונית), לוגיסטיקה, שמאות מקרקעין ועוד... בשל ההשכלה שכבר רכשת- משפטים, כדאי לבחון מסלולי לימוד אשר ייתרמו מהתואר אותו סיימת וכך תהיה אטרקטיבי יותר בשוק העבודה. בהצלחה
אני מזדהה מאוד ושולח לך קישור לקורס ווידאו חינם באינטרנט בנושא האינטרנט. http://www.mat.co.il/l8l אני שמח שאתה חושב בקול רם דברים כל כך נפלאים זה רק מראה כמה הנשמה היהודית טהורה ושמה לב לדברים לא צודקים! אני אשמח לשוחח איתך בפרטי במייל. בכל אופן הנה הקישור לקורס הווידאו במייל. אני חושב שזה יכול לעניין גם את מי שהגיבה לך ועוד אנשים יקרים פשוט צריך להתחיל ולהכנס לעסקי האינטרנט הבינלאומיים בצורה מסודרת כמובן. מה שיאפשר שקט נפשי כי תוכל לעבוד מהבית ולתמקצע במה שאתה הכי אוהב באמת. ומחשבות קיומיות זה מצויין העיקר שינטו לכיוון החיובי של המשך קיום :) בהצלחה. צור איתי קשר במייל שבוע מבורך
זה הכי נורמלי שיש! וכיף שאתה משתף :) אני גם הייתי בצומת צרכים מבחינת הקריירה - לא מצאתי את הכיוון שלי, נתקעתי בעבודה שלא אפשרה לי לקום בכיף בבוקר. תאמין לי שאתה צודק שאתה לא רוצה להגיע לשם. האמת שבעקבות שיחה עם חבר טוב שעבר דבר דומה - הגעתי לחברה קטנה ומקסימה שנותנת שירותי ייעוץ והכוונה. אני לא נוהגת להמליץ, אבל באמת שמגיע להם :) אתה יכול להתחיל בפנייה בפייסבוק: http://www.facebook.com/ManpowerTalent?sk=app_372801452749487 - מי יודע מה יוליד יום? המון בהצלחה לך! ואני מקווה שתמצא את הכיוון שלך. סוזי :)
סגור