פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שימי מזרחי | 18:03  24/12/11
שלום, אני נמצא כעת בשנה האחרונה לשירותי הצבאי והתחלתי לחשוב על העתיד. בגדול לא מצאתי תחום שממש מעניין אותי ומלהיב אותי אולם קראתי על מדעי המדינה וברצוני לשאול כמה שאלות : 1. תואר במדעי המדינה הוא תואר נחשב ויוקרתי? 2. מה בדיוק לומדים בתואר הזה? לא מצאתי משהו מפורט שמסביר. 3. זהו תואר שנחשב לקשה? הלימודים קשים? כמובן שזה שונה מאדם לאדם אבל כמו שאומרים ''לימודי הנדסה הם קשים'' , אז מה אומרים על מדעי המדינה? 4. באילו מקומות עבודה אוכל לעבוד עם תואר ראשון במדעי המדינה? 5. מה השכר הממוצע לבעלי תואר זה? 6. האם החוג למדעי המדינה באוניברסיטה העברית בירושלים נחשב לאיכותי?
בקי חיימוב | 19:55  03/01/12
שלום, שאלותיך מאד חשובות לבחירת מקצוע. תחום מדעי המדינה הוא מאד כללי ומאפשר תחתיו מספר התמחויות המשתנות בין מוסדות הלימוד (כמו יישוב סכסוכים, יחסים בינלאומיים, ממשל ופוליטיקה, מדיניות ציבורית) ובהתאם גם מגוון התפקידים הוא גדול ומאפשר השתלבות בתחומים הבאים: משרד החוץ, מערכת הביטחון, בפוליטיקה או בתקשורת, השתלבות במחקר ובהוראה. בשל המגוון הרחב של אפשרויות התעסוקה קשה לאמוד על היוקרה והשכר, שכן הדברים תלויים בתחום בו תרצה לקחת חלק, והתפקיד אותו תמלא. בהצלחה
סגור