פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שאול | 14:48  18/12/11
שלום, אני בוגר תואר ראשון דו חוגי במדעי המדינה וברב תחומי. התפתחות בתחום זה אינה מעניינת אותי לכן אני פונה לתחום אחר הנדסה אזרחית. שתי שאלות בקשר לזה: 1. האם זה שאני עושה עוד תואר ראשון זה דבר נכון לעשות? כלומר זה לא בזבוז של התואר במדעי המדינה? האם זה נכון ללכת לתחום הנדסה אזרחית בגיל כזה? אני אסיים את התואר בגיל 31 אשמח לתשובתך תודה
שרון | 15:48  19/12/11
שלום. בגיל 31 רוב הסטודנטים רק מתחילים ללמוד.. האם זה מאוחר? ממש לא! לשנות את התחום גם לא בסדר. מה לעשות שלא מתאים לך ת מה שלמדת? אין בכך שום דבר רע, מי יודע בגיל מוקדם מה יעשה בעתיד ומי לא עושה טעויות? זה מה שאני עשיתי, אחרי התואר שלי הלכתי ללמוד הנדסה במרכז האוניברסיטאי. אצלנו אתה יכול להתקבל על סמך בגרות בלבד (אם הממוצע שלך 93) או על סמך ציון קבלה משולב (בגרות 85 ופסיכו' 590). בהצלחה!
סגור