פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לחברי הפורום אני בת 20 הגעתי לארץ לפני 6 שנים בערך ואת לימודי סיימתי פה עם בגרות מלאה יחסית! אז ככה אני מאוד מאוד כישרונית בתחום הציור וכולם אומרים לי שאני חייבת לעשות עם זה משהו אבל השאלה היא מה??? אני מאוד רוצה לבטא את הכישרון שלי בקריירה שלי ולא סתם ללכת ללמוד משהו שלא מעניין אותי! מה אני יכולה ללמוד כדי לפתח את זה? אין לי ממש שמץ של מושג! אני די אבודה בעיניין! חשבתי גרפיקה אבל זה לא אני! אני יותר אומנותית כזה קשה להסביר באמת! אולי תמליצו לי כיוונים שונים ולימודים שונים אני מאוד ישמח עם תעזרו לי תודה רבה!
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:42  19/05/07
שלום טארה לכל תחומי האומנות, גם אלה ה"פרקטיים" יותר נדרש כישרון אומנותי כתנאי לקבלה ללימודים ולהצלחה בהמשך. תוכלי ללמודף צילום, גרפיקה, עיצוב אופנה, עיצוב תעשייתי, עיצוב פנים. אני מציעה לך לבקר במכללות לאומנות או בתי ספר ולהתרשם מהחוגים השונים, לשוחח עם תלמידים וכך לקבל החלטה. בהצלחה
סגור