פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גל | 16:40  17/05/07
נרשמתי לאוניברסיטה העברית למסלול דו חוגי בתקשורת ומנהל עסקים. עם זאת, לא מפסיק לקונן בי החשש שמא אני עושה טעות. אני לא מאה אחוז שלמה עם הבחירה במקצועות הללו אבל יחד עם זאת אני לא רואה עצמי לומדת או עוסקת במקצועות אחרים יותר מהמקצועות הנ"ל. בגדול, מה שאני כן יודעת, זה שאני רוצה לעבוד עם אנשים, להיות שותפה לתהליכים שקורים ולא לעסוק כל היום בדוחות ובכספים ובגלל זה אני לא כ"כ שלמה עם הבחירה במנהל עסקים. אני לא יודעת לאן שילוב מקצועות אלה יכול להביא אותי. מה את מציעה?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:47  19/05/07
שלום גל דווקא הבחירה בשני תחומים אלה נכונה מהבחינה הזו שתוכלי כן לעסוק בתחומים דינמיים יחסית בהמשך. יחד עם זאת אלה שני תחומים שאינם ממש מוגדרים, כך שיוכלו להובילך להשתלבות בתחומים רבים ומגוונים בינהםף עיתונות, יחסי ציבור, דוברות, שיווק, פיתוח עיסקי , ניהול ועוד.בהצלחה
סגור