פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לינדה | 22:12  01/12/11
היי,התחלתי השנה ללמוד תואר ראשון בסיעוד באונ',אך לא נראה לי שאעסוק בזה בעתיד,ז"א עבודה בבתי חולים וקהילה היא לא בשבילי..הלכתי לתחום כי יש בו הרבה אפשרויות לתעסוקה אבל כרגע אני מתעניינת במחקר,האם סיעוד זה מקום טוב למחקר? אני תמיד הרגשתי שאני צריכה ללמוד פסיכולוגיה זה החלום שלי מאז גיל קטן אבל הפסיכומטרי לא מאפשר לי קבלה לאונ' (ואופציות אחרות כרגע לא רלוונטיות) מה את\ה ממליצ\ה? לסיים את התואר בסיעוד ולקבלת תעודת אחות מוסמכת ואז לנסות להתקבל לפסיכולוגיה.? הייתי רוצה להתמחות בפסיכלוגיה מחקרית.. תחום המחקר נראה לי מרתק תודה מראש על ההקשבה:)
שיראל | 16:12  04/01/12
שלום אני מתלבטת לגבי לימודים נטייה לתחום הנדסה רציתי לדעת אם מעבר למכונים למינהם שמציעים יום אבחון ודי יקרים יש אפשרות לעבור תהליך במקומות אחרים (לא רק יעוץ טלפוני )שעולה יותר זול ויאפשר לי להתמקד יותר תודה רבה
סגור