פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גרגורי | 15:24  17/05/07
שלום, אני חושב על ללכת ללמוד אבל אני לא יודע באיזה אוניברסיטה! ורציתי לשאול מה עדיף, למשל אני אלך לטכניון ואסיים את התואר עם ממוצע 70 או שאני אלך נגיד לאוניברסיטת חיפה שאיך שהבנתי היא לא נחשבת לאוניברסיטה טובה כל כך, או כל אוניברסיטה שפחות טובה מהטכניון אבל אסיים עם ממוצע 90. עדיין עדיף טכניון או שהממוצע הציונים שלי יותר חשוב מאשר איפה אני אלמד? אני כרגע מנסה להתקבל או להנדסת מערכות מידע או להנדסת תעשייה וניהול. נרשמתי לטכניון, אוניברסיטת ת"א ואוניברסיטת חיפה. יש הבדל גדול בין האוניברסיטאות? וגם כן האם יש מכללה שאפשר ללכת ללמוד בה או שבכל מקרה עדיף אוניברסיטה על מכללה גם אם במכללה יהיה לי ממוצע ציונים יותר טוב מבאוניברסיטה? אודה מאד על העזרה.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:57  19/05/07
שלום גרגורי לגבי שאלתך מה עדיף, אז תלוי באיזה תחום. אני מציעה לך להתקשר למקומות עבודה ולשאול אותם מה היו מעדיפים ומה חשוב יותר בעיניהם. בכל מקרה אני חושבת שבתחומי הנדסה כן קיימת עדיפות לבוגרי אוניברסיטאות, אשמח שגולשים יתקנו אותי במידה ואני טועה. בהצלחה
סגור