פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני מעוניינת להירשם בשנה הבאה ללימודי תקשורת. ההתלבטות בין אוניברסיטה למכללה. רבים ממקרובי מייעצים לי ללמוד באוניברסיטה. בעיקר בגלל דעות קדומות. האם סיכויי ההצלחה וההשתלבות בעבודה למסיימי תואר ראשון באוניברסיטה גדולים על אלו המסיימים במכללות? ברצוני להוסיף כי היני חוששת לגשת לבחינת הפסיכומטרי מאחר ואובחנתי כלקויית למידה. בתודה מראש, קורין.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:07  16/05/07
שלום קורין דווקא בתחום של תקשורת קיים הבדל בין לימודים במכללה ללימודים באוניברסיטה מבחינת התכנים. באוני' הלימודים יותר תיאורטיים ועיוניים וברוב המכללות לימודי התקשורת יותר מעשיים. החלטתך תלויה באיזו הכשרה היית רוצה לקבל מבחינת ההשתלבות בעולם העבודה תלוי בסוג המכללה ובמה היית רוצה לעסוק. אני מציעה לך לבחון את תוכניות הלימוד השונות ולבחור בהתאם. אם אינך רוצה לעבור את הבחינה הפסיכומטרית, לימודים במכללה בהחלט עשויים לספק לך הכשרה נאותה. בהצלחה
סגור