פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלון דה לוקו | 01:51  24/08/11
שלום... אני בן 20 רוצה ללמוד ביוכימיה ומדעי המזון באוניברסיטה העברית והתקבלתי למקצוע ! ולפי מה שקראתי באתר האוניברסיטה העברית שתחום זה מתעסק בתעשיית תרופות ובייצור ופיתוח אותן אז זה מה שמעניין אותי פיתוח תרופות ולא מעניין אותי שיווק מזון ודברים כאלה ..אז רוצה לשאול אם זה נכון ואם יש מסלול לפיתוח תרופות ומחקרים בנושא הזה ובאיזה שנה מתחילת הלימוד אני בוחר את המסלול הזה (אם נמצא )
בקי חיימוב | 19:58  24/08/11
שלום, אתה מעלה כאן שאלה שנוגעת למסלול לימודים ספציפי בעברית- כדי להבין מה התהליך ומה תכנית הלימודים המפורטת, מומלץ לפנות אליהם ישירות. כן אוכל לומר שיש גם מסלול ממוקד בהנדסת תרופות, ואולי כדאי לבחון את האפשרות הזו לפני שאתה מתחיל את הלימודים. אתה מוזמן ליצור עימנו קשר בטלפון שמספרו 03-9700160 בהצלחה
סגור