פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני בטוחה שרבים אחרים שאלו את השאלה הזאת בעבר אין ספור פעמים,אבל אני אובדת עצות ומחפשת תשובה כבר הרבה זמן..השאלה שלי היא אורט בראודה או טכניון? אני חושבת ללמוד הנדסת תעשייה וניהול או הנדסת ביוטכנולוגיה. כרגע אני לא עומדת בתנאים להתקבל לטכניון,אני צריכה לשפר את הבגרות במתמטיקה מ4 ל5 יחידות ולעשות בנוסף בגרות 5 יחידות בפיזיקה על מנת לשפר את הסכם. במידה ואני אעשה את כל המסלול של שיפור בגרויות ואצליח לשפר את הציונים אני אוכל להתקבל לתעשייה וניהול רק באוקטובר שנה הבאה(במידה ויהיה מקום) ואם לא אז באביב 2013. לגבי ביוטכנולוגיה,אין מסלול אביב בטכניון כך שאוכל להתקבל רק באוקטובר 2013. אני בת 22,מה שאומר שאם אתקבל זה כבר יהיה כמעט בגיל 24. השאלה שלי אם כל התהליך לתקבל לטכניון שווה?ברור שלטכניון יש שם ואורט בראודה משווקים את עצמם טוב מאוד..אבל עדיין,איפה כדאי לקבל את התואר? מישהו יודע אם אורט בראודה באמת נחשב למקום טוב ללמוד בו הנדסה בשוק?איך הלימודים שם?מישהו למד באחד המסלולים האלה? אשמח לקבל עצות ודעות מכם. תודה רבה.
בקי חיימוב | 19:42  21/07/11
בר שלום, איננו יכולים להמליץ על מוסד לימודים מסוים, שכן חשוב לנו להישאר אובייקטיביים. מציעה לפנות לפורומים הרלוונטים לתחומי הנדסה ואף למעסיקים אופציונאליים ולברר מולם מה העדיפות שניתנת לבוגרי המוסודות. בהצלחה
תודה רבה. תוכלו להמליץ לי על פורומים רלוונטיים? תודה
סגור