פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכולם אני בחור בן 37 שלומד באוניברסיטה הפתוחה , התחלתי ללמוד לפני מספר שנים במכללת אריאל, לא הצלחתי לסיים,ועכשיו אני מתחיל למרוח את התואר בפתוחה, אני תמיד הייתי כך מגיל הבית ספר, בזמן שהמורה- מרצה מדברים אני מאבד ריכוז ומאבד עניין כאילו המוח שלי "מתנתק" וכך גם בהגשת מטלות (ממ"ן מה שנקרא בפתוחה) מה עושים?אני רוצה כבר לסיים עם התואר ולהיות כמו בנאדם נורמלי!!
שלום, חייבת לומר שהלימודים באוני 'הפתוחה אינם קלים ומאד מפתה למרוח שם את התואר. עם זאת נשמע שאתה מתאר את ההתהנהגות הזו כבר מתקופת בית הספר. הייתי מציעה לך לעשות אבחון להפרעות קשב וריכוז ובהתאם לאבחון תקבל המלצות כיצד להתמודד עם הקשיים עימם אתה מתמודד. בהצלחה
מסכימה עם דבריה של בקי נשמע שיש לך איזו שהיא הפרעת קשב שאולי לא אובחנה וחבל שתגרור אותה כך כל הזמן ולכל דבר,אחותי גם ככה ולא מזמן היא עברה אבחון והתחילה בטיפול במקום שנקרא דרך מהות,היא אומנם רק חודשיים שם אבל כבר יש שיפור בהרבה תחומים והיא אפילו מצליחה ללמוד למבחנים בלי לקום כל רגע מהכיסא, היתרון שם שהם לא רק מטפלים תרופתית אלא גם עושים סדנאות וכול מיני דברים אחרים שאני כבר לא בקיאה בהם(היא לא סיפרה לי מעבר יותר מידי) אני ממליצה לך בחום לפנות אליהם , לקבוע תור וללכת כי שוב חבל שסתם תגרור את זה עוד ועוד, אחותי רק בגלל 33 הבינה את זה וחבל על כל יום שעובר
סגור